Špatný pitný režim

Dostatečný pitný režim je základ úspěchu zdravého stravování a budování si štíhlé a pevné postavy. V dnešní době bývá pitný režim zanedbáván a podceňován. Lidé často považují pití za pouhý „doplněk“ celodenního stravování a ne jako plnohodnotnou součást jídelníčku, kam tekutiny bezpochybně patří.

Jak se vyhnout špatnému pitnému režimu?

[snippet slug=”google_ad_main” /]

Průměrný dospělý člověk by měl vypít minimálně 2 litry denně a více. Samozřejmě, záleží na tom, jaký má daný jedinec životní styl – zaměstnání, fyzická aktivita a další specifické proměnné konkrétního člověka.

Vhodné tekutiny pro pitný režim

Špatný pitný režim
Vhodným zdrojem tekutin je kvalitní čistá voda (kohoutková) bez jakýchkoliv dochucovadel a barviv, té bychom během dne měli vypít co nejvíce.

Další alternativou jsou čaje, nejlépe kvalitní zelené a bylinkové, občas lze doplnit černým čajem či ovocným. Výbornou záležitostí co se pitného režimu týče, jsou čerstvé ovocné freshe (šťávy) z ovoce, například pomeranč, banán a jablko je skvělou kombinací. Lze přidat i kousek čerstvého zázvoru na zvýraznění chuti a posílení imunitního systému. Vhodné jsou i různé zeleninové šťávy ze špenátu, mrkve s přidáním jablka či šťáva z červené řepy, která je známá svými blahodárnými detoxikačními účinky na správnou funkci organismu.

Pro milovníky kávy se doporučuje kvalitní zrnková káva, ale nic se nemá přehánět, tudíž ideálně šálek až dva denně. Tekutiny by se měly doplňovat pravidelně po celý den a nespoléhat se na to, že to „doženeme“ večer sklenkou vody.

Výhody dostatečného pithného režimu

Dostatečný přísun správných tekutin Vám zajistí krásnou a hydratovanou pokožku a také díky němu získáte projasněnou pleť bez zbytečných pupínků. Proto si hlídejte co pijete a vynechejte přeslazené limonády, které Vám více mohou uškodit než prospět.

[snippet slug=”google_ad_main” /]

Add a Comment

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *